Passend vervoer voor ‘jong en dynamisch’ uitzendbureau
165 Renaults Clio voor Tempo-Team
SCHIPHOL-RIJK – Jong, dynamisch, actief en 14 % bijtelling bij zakelijk gebruik: dat waren de eisen van uitzendbureau Tempo-Team, dat op zoek was naar vervanging voor een groot deel van het wagenpark. De Renault Clio Expression paste precies in dat plaatje. Tempo-Team koos dan ook voor 165 Renaults Clio 90 dCi en 90 TCe, waarvan de eerste twaalf op 16 mei jl. zijn afgeleverd door Arend Auto Amsterdam. De overige Clio’s worden gefaseerd afgeleverd.
Medewerkers van Tempo-Team brengen veel tijd door in de auto; luxe en comfort zijn voor hen dus een vereiste. Nanda Cousijn, Manager Mobiliteit van Diemermere (de overkoepelende organisatie waaronder het wagenparkbeheer van Tempo-Team valt) vertelt dat het uitzendbureau daarom voor de Renault Clio in Expression-uitvoering heeft gekozen. Dankzij de standaard aanwezige Bluetooth handsfree telefoonbediening zijn medewerkers altijd bereikbaar en het geïntegreerde navigatiesysteem zorgt ervoor dat ze hun plaats van bestemming snel kunnen bereiken. Het 7-inch touchscreen valt bovendien zeer in de smaak vanwege de gebruiksvriendelijke bediening en het fraaie design.
Mes snijdt aan twee kanten
Dat voor zowel de Renault Clio 90 dCi als de 90 TCe slechts 14 % bijtelling bij zakelijk gebruik geldt, was voor Tempo-Team een van de doorslaggevende factoren. De ‘veelrijders’ maken gebruik van de dieselversie en hebben een lage maandelijkse bijtelling. Dat laatste geldt ook voor de medewerkers die minder rijden en daardoor beter zijn bediend met de benzineversie. Ook Tempo-Team zelf profiteert, want de 90 dCi- en 90 TCe-motoren zorgen voor relatief lage brandstofkosten.
Rood en dynamisch
Dat alle 165 Renaults Clio in het rood zijn uitgevoerd, is geen toeval: rood is namelijk de huiskleur van het uitzendbureau. Het design van de Clio sluit volgens Cousijn bovendien precies aan bij datgene waar Tempo-Team voor staat: dynamiek, jeugdigheid en onderscheidend vermogen.