Renault start wervingscampagne

‘Wij zoeken geen autoverkopers’

SCHIPHOL-RIJK – Er zijn grote veranderingen gaande in de autowereld. En dus ook bij Renault. Daarom zoekt Renault mensen met een ‘Passion for Life’, die uit ervaring zien dat de wereld snel verandert. En die veranderingen niet uit de weg gaan, maar met passie omarmen en samen met Renault naar vernieuwing zoeken. Zoals de titel van de campagne al doet vermoeden, gebruikt Renault de autoverkoper als kapstok om ook andere typen medewerkers te zoeken voor de Renault dealerorganisatie in Nederland.

Ben jij iemand die écht wilt connecten met klanten, begrijpt dat iedere klant uniek is en met oprechte interesse een gesprek aangaat? En wil je de ruimte om je daarin verder te ontwikkelen? Kom dan naar het Renault Recruitment Event op woensdag 25 april a.s. in Hoofddorp en ontdek of er een match is.

Energie, ideeën en creativiteit

Het Renault Recruitment Event is een informele bijeenkomst waar kandidaten worden uitgedaagd om hun energie, ideeën en creativiteit te tonen aan de hand van diverse workshops en activiteiten. Zo krijgen de recruiters inzicht in de kwaliteiten van de deelnemers. Tegelijkertijd ontdekken de deelnemers of de Passion for Life van Renault bij hen past.

‘In deze campagne staat de klant centraal, maar dat kan alleen als je de medewerkers ook centraal zet… Wij hebben Passion for people.’

Nicolien van Duinen, directeur HR Renault Nederland: ‘In deze campagne staat de klant centraal, maar dat kan alleen als je de medewerkers ook centraal zet. Om klanten tevreden te stellen en fan te maken van het merk, heb je gepassioneerde, betrokken medewerkers nodig. Onze medewerkers zijn het gezicht van Renault. Wat onze klanten ervaren, is het resultaat van wat wij samen met onze Renault dealerorganisatie doen voor medewerkers. Wij hebben Passion for people.’