{"id":13446,"date":"2021-03-19T08:20:19","date_gmt":"2021-03-19T07:20:19","guid":{"rendered":"https:\/\/pers.dacia.nl\/?p=1254"},"modified":"2021-12-14T14:05:54","modified_gmt":"2021-12-14T13:05:54","slug":"nieuwe-dacia-spring-de-elektrische-revolutie-exclusief-voor-iedereen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/media.renault-group.nl\/nieuwe-dacia-spring-de-elektrische-revolutie-exclusief-voor-iedereen\/","title":{"rendered":"Nieuwe Dacia Spring de elektrische revolutie exclusief voor iedereen"},"content":{"rendered":"
Om die revolutie te vieren, koos DACIA voor de Spring de eerste dag van de lente om:<\/p>\n
Om te bewijzen dat de essentie ook leuk kan zijn, hebben Dacia en Publicis Conseil een kleurrijke campagne uitgewerkt die iedereen herinnert aan de filosofie van het merk: de essentie van de auto voor iedereen toegankelijk maken.<\/p>\n
De campagne, die in Madrid werd gerealiseerd door James F. Coton, op een reprise van \u2018Mad World\u2019 door No\u00ebm, laat twee werelden naast elkaar leven, zonder elkaar te beoordelen: die van de ultra-exclusiviteit en die van de inclusiviteit met Dacia.
\nEens te meer gooit deze campagne alle conventies overboord en maakt ze Dacia tot het \u2018enfant terrible\u2019 van de automarkt. Tot het merk dat de essentie biedt, zonder meer.<\/p>\n
De reclamespot staat vanaf zaterdag 20 maart op de internationale perssite van Dacia<\/a>.<\/p>\n Dacia gaat ook op campagne in verschillende grote Europese steden om zich meester te maken van de weg tijdens de actie #SpringIsComing, die wordt georganiseerd in samenwerking met het agentschap Hopscotch. Omdat alle grote veranderingen op straat ontstaan, werkt Dacia samen met ge\u00ebngageerde straatartiesten om een wind van vrijheid door de mobiliteitssector te laten waaien. 100% elektrische mobiliteit die eindelijk voor iedereen toegankelijk wordt, dankzij Dacia Spring.<\/p>\n Dacia onthult de creaties van vijf inspirerende straatartiesten, die de straten van Parijs, Madrid, Milaan en Boekarest hebben verfraaid met hun originele creaties.<\/p>\n Het grote publiek kan zich vanaf 20 maart aanstaande aanmelden op de sociale netwerken van Dacia om kennis te maken met de werken van getalenteerde kunstenaars, die bekend staan om hun engagement om kunst te promoten zonder beperkingen: William Roden<\/a> (Parijs), Media ODV<\/a> (Madrid, Nicola Canarecci<\/a> (Milaan) en\u00a0 Sweet Damage Crew<\/a> (Boekarest).<\/p>\n De komende weken kunnen inwoners van Parijs, Madrid, Milaan en Berlijn op zoek gaan naar de 150 \u2018clean tags\u2019 op de trottoirs van hun stad. Elk van die tags laat het grote publiek kennismaken met een van de troeven van nieuwe Dacia Spring. Door rechtstreeks de QR-codes op de grond te scannen, krijgen voetgangers toegang tot de volledige voorstelling van de meest betaalbare elektrische auto in Europa. De grootste fans kunnen de Dacia Spring als pre-order bestellen vanaf 1 april via de Dacia-website<\/a>.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Om die revolutie te vieren, koos DACIA voor de Spring de eerste dag van de lente om: Op het asfalt, omringd door straatartiesten, om iedereen te laten weten dat #SpringIsComing En in een kleurrijke en ludieke reclamecampagne om eindelijk kennis te maken met de democratisch geprijsde elektrische auto. Exclusief voor iedereen Om te bewijzen dat […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[1144,1166],"tags":[1170],"acf":[],"yoast_head":"\n#SpringIsComing, de elektrische revolutie is een feit!<\/h2>\n