{"id":27094,"date":"2024-06-26T13:18:22","date_gmt":"2024-06-26T11:18:22","guid":{"rendered":"https:\/\/media.renault-group.nl\/?p=27094"},"modified":"2024-07-12T09:09:59","modified_gmt":"2024-07-12T07:09:59","slug":"renault-erkend-als-meest-creatieve-franse-merk","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/media.renault-group.nl\/renault-erkend-als-meest-creatieve-franse-merk\/","title":{"rendered":"Renault erkend als meest creatieve Franse merk"},"content":{"rendered":"\n
Nadat Renault op het Cannes Lions Festival in 2023 acht prijzen (\u2018Cannes Lions\u2019) won, werden er dit jaar zelfs elf in de wacht gesleept: twee grand prix\u2019, twee gouden, vier zilveren en drie bronzen. Met dit uitzonderlijke resultaat is Renault op het Cannes Lions Festival het meest bekroonde merk in de auto-industrie, met een hoge waardering voor vier creatieve campagnes:<\/p>\n\n\n\n
Publicis Conseil, het historische agentschap van Renault, werd tijdens de 71e editie van het Cannes Lions Festival uitgeroepen tot \u2018Agency of the Year\u2019.<\/p>\n\n\n\n
Door op alle fronten zijn creativiteit te demonstreren, claimde Renault in de eerste helft van 2024 al meer dan tachtig prijzen, vergeleken met 94 in heel 2023. De communicatiecampagnes van het merk zijn uniek en ontwikkeld ter ondersteuning van het imago, de producten en de diensten van Renault.<\/strong><\/p>\n\n\n\n Met het daverende succes op het Cannes Lions Festival voegt Renault opnieuw een reeks prijzen toe aan de lijst van prestigieuze internationale onderscheidingen die in 2024 zijn behaald, zoals:<\/strong><\/p>\n\n\n\n Arnaud Belloni, Chief Marketing Officer bij Renault Group: <\/strong>\u201cIk ben enorm trots op de prijzen die het merk heeft gewonnen op het Cannes Lions Festival 2024 \u2013 voor mij de meest uitdagende internationale competitie op het gebied van reclame. Deze uitzonderlijke resultaten weerspiegelen de passie en inzet van onze medewerkers en onze partners die dagelijks nauw betrokken zijn bij het ontwerpen en produceren van deze communicatiecampagnes, waaronder Publicis Conseil, Publicis Sapient, Startrec, OMD en Lonsdale.\u201d<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Nadat Renault op het Cannes Lions Festival in 2023 acht prijzen (\u2018Cannes Lions\u2019) won, werden er dit jaar zelfs elf in de wacht gesleept: twee grand prix\u2019, twee gouden, vier zilveren en drie bronzen. Met dit uitzonderlijke resultaat is Renault op het Cannes Lions Festival het meest bekroonde merk in de auto-industrie, met een hoge […]<\/p>\n","protected":false},"author":33,"featured_media":27095,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[3,1143,1619],"tags":[1725,93,1724,854,1618],"acf":[],"yoast_head":"\n\n