Zoals de titel van de campagne al doet vermoeden, gebruikt Renault de autoverkoper als kapstok om aan te geven dat ze geen stereotype-medewerkers zoekt, maar mensen die van nature een klik met Renault hebben. Het Renault Recruitment Event, dat na de succesvolle editie in april opnieuw gehouden wordt, is een informele bijeenkomst waar kandidaten worden uitgedaagd om zichzelf te laten zien aan de hand van diverse workshops en activiteiten. Zo krijgen de recruiters inzicht in de persoonlijkheid van de deelnemers, terwijl de kandidaten kunnen ontdekken of de \u2018Passion for Life\u2019 van Renault bij hen past.<\/p>\n
\u201cAls mensen bij Renault passen en andersom, als Renault bij de medewerkers past, dan komen de resultaten vanzelf. Wij hebben \u2018Passion for People\u2019.\u201d<\/p><\/blockquote>\n
Nicolien van Duinen, directeur HR Renault Nederland: \u201cWe geloven dat mensen de klantbeleving maken. In mijn optiek is het meer een kwestie van persoonlijkheid dan van het juiste CV hebben, want de meeste skills leer je in de praktijk. Dan is het belangrijk w\u00ede je bent. Als mensen bij Renault passen en andersom, als Renault bij de medewerkers past, dan komen de resultaten vanzelf. Wij hebben \u2018Passion for People\u2019.\u201d<\/p>\n
Renault zoekt niet alleen verkoopadviseurs, maar bijvoorbeeld ook serviceadviseurs, store managers en gastheren of -vrouwen. Mensen die verandering niet uit de weg gaan, maar met passie omarmen en samen met Renault naar vernieuwing zoeken. Aanmelden? Ga naar acties.renault.nl\/recruitmentevent\/<\/a>.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"