{"id":9140,"date":"2020-05-19T09:49:09","date_gmt":"2020-05-19T07:49:09","guid":{"rendered":"https:\/\/media.renault-group.nl\/?p=9140"},"modified":"2020-11-11T17:12:31","modified_gmt":"2020-11-11T16:12:31","slug":"prijzen-nieuwe-renault-clio-e-tech-hybrid-en-captur-e-tech-plug-in-hybrid-bekend","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/media.renault-group.nl\/prijzen-nieuwe-renault-clio-e-tech-hybrid-en-captur-e-tech-plug-in-hybrid-bekend\/","title":{"rendered":"Prijzen nieuwe Renault CLIO E-TECH Hybrid en CAPTUR E-TECH Plug-in Hybrid bekend"},"content":{"rendered":"
De E-TECH aandrijflijnen van Renault profiteren van de jarenlange expertise met 100% elektrische voertuigen en geavanceerde technologie die oorspronkelijk ontwikkeld is voor de Formule 1. Zowel bij de CLIO<\/a> als de CAPTUR<\/a> bestaat het systeem uit een 1,6-liter benzinemotor, twee elektromotoren en een innovatieve transmissie zonder koppeling.<\/p>\n De CLIO E-TECH Hybrid 140 – de eerste \u2018full hybrid\u2019 van Renault – levert een vermogen van 103 kW (140 pk) en heeft een 1,2 kWh-batterij (230V) waarmee tot 80% van de ritten in stedelijk gebied 100% elektrisch kan worden afgelegd. Mede hierdoor is de gemiddelde CO2<\/sub>-uitstoot (NEDC BT) vastgesteld op 83 g\/km.<\/p>\n De CAPTUR E-TECH Plug-in Hybrid 160 – de eerste plug-in hybride van Renault – heeft een systeemvermogen van 117 kW (160 pk) en een batterijcapaciteit van 9,8 kWh (400V), waarmee in stadsverkeer een 100% elektrische actieradius tot 65 km mogelijk is. Afhankelijk van de uitvoering wordt een CO2<\/sub>-uitstoot (NEDC BT) vanaf 34 g\/km gerealiseerd. De elektrische topsnelheid bedraagt 135 km\/u.<\/p>\n Beide E-TECH versies zijn onder meer te herkennen aan de E-TECH logo\u2019s op de B-stijl en de kofferklep. Afhankelijk van de uitvoering wordt het interieur gekenmerkt door de \u2018Smart Cockpit\u2019 met diverse E-TECH verwijzingen, een digitaal instrumentencluster en het nieuwe Renault EASY LINK multimediasysteem met een 7\u201d (horizontaal) of 9,3\u201d (verticaal) beeldscherm. Op de digitale schermen zijn tevens afbeeldingen en animaties te zien die specifiek voor de hybrideversies ontwikkeld zijn.<\/p>\n Versieprijzen E-TECH<\/strong>\u00a0<\/strong><\/p>\n\n\n
\n MOTOR<\/strong><\/td>\n UITVOERING<\/strong><\/td>\n kW \/ pk<\/strong><\/td>\n FISCALE
\nWAARDE \u20ac<\/strong><\/td>\nCONSUMENTEN-ADVIESPRIJS \u20ac2<\/sup><\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n CLIO Hybrid 140<\/strong><\/td>\n Zen<\/td>\n 103 \/ 140<\/td>\n 22.200,00<\/td>\n 22.990,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n Intens<\/td>\n 103 \/ 140<\/td>\n 24.200,00<\/td>\n 24.990,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n S\u00e9rie Limit\u00e9e E-TECH<\/td>\n 103 \/ 140<\/td>\n 26.200,00<\/td>\n 26.690,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n R.S. Line<\/td>\n 103 \/ 140<\/td>\n 26.400,00<\/td>\n 27.190,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n Initiale Paris<\/td>\n 103 \/ 140<\/td>\n 27.700,00<\/td>\n 28.490,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n <\/td>\n <\/td>\n <\/td>\n <\/td>\n \u00a0<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n CAPTUR
\nPlug-in Hybrid 160<\/strong><\/td>\nIntens<\/td>\n 117 \/ 160<\/td>\n 32.420,00<\/td>\n 33.290,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n S\u00e9rie Limit\u00e9e E-TECH<\/td>\n 117 \/ 160<\/td>\n Prijzen volgen binnenkort*<\/td>\n <\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n Edition One<\/td>\n 117 \/ 160<\/td>\n 34.620,00<\/td>\n 35.490,00 <\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n \u00a0<\/strong><\/td>\n Initiale Paris<\/td>\n 117 \/ 160<\/td>\n Prijzen volgen binnenkort*<\/td>\n <\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n