Renault Group white logo Alpine logo white Renault cars logo white Dacia logo white Alliance cars logo white

Ludieke social media-actie

Nieuwe Renault Clio gedragen op Facebook-likes

Personenauto's

Wie laat de nieuwe Renault Clio tot grote hoogte stijgen? Dat is de vraag op de Facebook-pagina van Renault Nederland. Het model prijkt op een weegconstructie, samen met een grote Facebook-box. Fans kunnen een fysieke like geven aan de nieuwe Renault Clio. De fysieke like wordt vervolgens in de Facebook-box gegooid door de gastheren en gastvrouwen op de livestream. Wie de like geeft die de auto doet kantelen, wint een jaar lang rijden in de nieuwe Renault Clio!

Elke dag nieuwe kans

De Facebook-applicatie is een creatieve combinatie tussen de offline- en online-wereld. Fans kunnen één keer per dag een like in de Facebook-box deponeren. Via een draai aan het rad geven ze gewicht (M, L of XL) aan de like. De fans kijken direct mee door middel van een livestream. De gastheer of -vrouw van dienst stopt de likes stuk voor stuk in de box. De likes stromen inmiddels binnen.

Geef een like aan de nieuwe Renault Clio op Facebook.

Tags Campagne Clio

over Renault Group