Bochane verkozen tot eerste Dacia Dealer of the Year
Dacia is volop in ontwikkeling en is het snelst stijgende automerk in Nederland. Zo zijn er het afgelopen jaar succesvolle introducties geweest met de Sandero, Sandero Stepway en de volledig elektrische Dacia Spring. Begin 2022 staat de nieuwe Jogger klaar en halverwege het jaar wordt de nieuwe brand identity volledig doorgevoerd. Dit alles is onderdeel van het strategisch plan Renaulution, dat de Renault Group verder zal versterken en laten groeien. Met Renaulution zijn de merken van Renault Group losse entiteiten geworden. Hiermee krijgen de merken een eigen invulling en merkstrategie. En zo ook voor het eerst een eigen 'Dealer of the Year' verkiezing.
Eerste Dacia Dealer of the Year
Voor het eerst in de geschiedenis van de langlopende traditie Dealer of the Year is er de categorie: Dacia Dealer of the Year. De eerste die zich trotse Dacia Dealer of the Year mag noemen, is Bochane. Het Dacia-dealerbedrijf werd getoetst op diverse bedrijfsonderdelen zoals verkoop, after sales en – uiteraard – klanttevredenheid en wist daarin de meeste punten te scoren.
Vanwege de coronamaatregelen kon de feestelijke uitreiking van de Dacia Dealer of the Year -award helaas niet in uitgebreide vorm plaatsvinden. De prijs is via een online livestream uitgereikt, waarbij de winnaars uiteraard zelf wel aanwezig waren.
Bochane Dacia Dealer of the Year 2021
Dacia-dealer Bochane kijkt terug op een bewogen, maar succesvol jaar! De komst van de nieuwe Dacia Sandero, de Dacia Spring en de nieuwe Duster hebben een positieve draai aan het afgelopen jaar gegeven. Mede door dit sterke modellengamma heeft Bochane uitstekende prestaties weten te leveren op het gebied van verkoop, after sales en klanttevredenheid. Vrijwel alle Dacia-modellen verkochten boven verwachting goed.
Thijs Bochane, eigenaar van Bochane: “Het afgelopen jaar is er door de medewerkers van Bochane nog meer focus op klanttevredenheid geweest. Het is mooi dat dit wordt beloond met de titel ‘Dacia Dealer of the Year’. Uiteraard heeft de modellenreeks van Dacia hieraan meegewerkt, maar de medewerkers van Bochane hebben het verschil gemaakt. Met de komst van de Jogger, de Spring en de nieuwe brand identity kan het niet anders dan een succesvol 2022 worden. Wij kijken er naar uit!”