Renault Group white logo Alpine logo white Renault cars logo white Dacia logo white Alliance cars logo white

Cathy en David Guetta, ambassadeurs van de Renault Twizy

Persbericht

De officiële lancering van de Renault Twizy ter gelegenheid van de Salon van Genève wordt opgeluisterd door de populairste Franse artiest van dit moment, David Guetta, die is uitgeroepen tot beste DJ ter wereld en twee Grammy Awards in de wacht heeft gesleept. Samen met zijn vrouw Cathy Guetta, organisator van de vermaarde feesten op Ibiza, geeft David Guetta het muzikale startsein voor de wereldwijde promotie van de Renault Twizy waar hij actief aan zal meewerken. Genève, 6 maart 2012 – Vanaf heden zijn Cathy en David Guetta de ambassadeurs van de Renault Twizy. Ze spelen bovendien de hoofdrol in de reclamecampagne – “Plug Into The Positive Energy”, die in het voorjaar van 2012 zal worden uitgezonden.

Het Franse stel gaat voor Renault een jaar lang wereldwijd campagne voeren voor de Twizy, een bijzondere vorm van communicatie. In de campagne staat een door David Guetta voor de Twizy bewerkte versie van het nummer Alphabeat van zijn laatste album ‘Nothing But The Beat’ centraal. Renault zorgt voor een unieke digitale ervaring voor de liefhebbers van elektronische muziek: een 3D-geluid dat speciaal voor deze campagne is ontwikkeld, vanaf vandaag te beluisteren op de website http://www.twizy-experience.nl/ en op alle websites van Renault wereldwijd.

De tweede factor is de clip van David Guetta ‘Alphabeat – Plug into the positive energy’, die gemaakt is door ‘So Me’ (ook verantwoordelijk is voor clips van Justice en Kanye West) en die een exclusieve, interactieve versie bevat die bekeken kan worden via ‘Facebook Connect’.

De clip van David Guetta ‘Alphabeat’ zal voor het allereerst te zien zijn op een bijzondere avond voor genodigden op 27 maart in het Atelier Renault op de Champs-Elysées in Paris.In het voorjaar wordt ten slotte een wereldwijde Renault Twizy reclamecampagne gelanceerd.“De Twizy staat voor vernieuwing en technologie en het is super spannend om deel uit te maken van zo’n futuristisch project”, aldus David Guetta. “We vinden het fantastisch dat we een onderdeel vormen van de elektrische revolutie, vooral met zo’n coole, schattige, sprankelende en gebruiksvriendelijke auto als de Twizy”, voegt Cathy Guetta toe. “Het zou geweldig zijn als er morgen overal elektrische auto’s zouden rondrijden!” “Deze samenwerking met David en Cathy Guetta is heel vanzelfsprekend”, zegt Stephen Norman, Directeur Marketing & Communicatie Wereldwijd van Renault. “Voor de Renault Twizy, een 100% elektrische stadstandem met een compleet nieuw design in het autolandschap, waarmee Renault zich richt op de opgroeiende generatie, wilden we een sterk en onbetwist icoon die met zijn positieve energie, zijn Franse wortels en zijn internationale succes symbool staat voor deze ommekeer in een nieuwe wereld.” Met bijna 30 miljoen fans op Facebook, miljoenen verkochte albums wereldwijd, bijna een miljard keer bekeken op Youtube en 3,7 miljoen volgers op Twitter, is David Guetta ook de artiest die het meest wordt gedownload op de Europese muziekplatforms. De Franse artiest is in 2011 door het tijdschrift DJ Mag uitgeroepen tot beste DJ ter wereld. David Guetta heeft twee Grammy Awards gewonnen. Cathy Guetta, Art-Director, organiseert beroemde feesten die al miljoenen clubgangers van over de hele wereld hebben verenigd. – See more at: http://pers.renault.nl/persberichten/persbericht/cathy-en-david-guetta-ambassadeurs-van-de-renault-twizy/622/#sthash.3TlWhuOW.dpuf

Tags Twizy

over Renault Group