Renault Group white logo Alpine logo white Renault cars logo white Dacia logo white Alliance cars logo white

Renault en RTL lanceren nieuwe Extreme Roadtrip

Persbericht

SCHIPHOL-RIJK – Het speciaal voor Renault ontwikkelde ‘online format’ Extreme Roadtrip start vandaag een tweede serie. In deze reeks gaan influencers en beste vrienden Giel de Winter (StukTV) en Jay Jay Boske (Expeditie Robinson) op een spectaculaire reis langs extreme sports locaties in IJsland. De video’s zijn te zien op RTL Basecamp - het nieuwe online travelplatform voor young millennials van RTL MCN - en daarnaast ook bij RTL 7 en via de kanalen van de twee populaire mannen.

IJsland is een land van uitersten en een perfecte plek om een allerlei extreme activiteiten te proberen. Tijdens de roadtrip ontmoeten Giel en Jay Jay locals met een passie voor extreme sports en een bijzonder verhaal. De mannen kunnen natuurlijk niet achterblijven en maken kennis met tien spannende activiteiten, zoals fatbiken, ijsduiken, splitboarden en snowkiten.

Renault is met de Kadjar en Captur de bindende factor die de twee vrienden overal naartoe brengt. Via een 360 graden content partnership verbindt Renault zich aan extreme sports en creëert hiermee een stoer en sportief imago. Kijkers maken kans op een eigen roadtrip door IJsland in de Renault Kadjar of Captur.

Extreme Roadtrip is vanaf vandaag te zien op het YouTube-kanaal van RTL Basecamp, via RTL XL en op www.rtlbasecamp.nl. Vanaf zaterdag 11 februari start StukTV met het delen van de video’s met hun achterban van ruim 1,2 miljoen volgers. Via de social mediakanalen van alle betrokkenen worden korte fragmenten met hoogtepunten verspreid en RTL 7 zendt vanaf 13 februari iedere maandag om circa 00:00 uur een korte reality aflevering uit.

 

Over Renault Group