Drive & Surprise: nieuwe campagne voor introductie nieuwe Renault Scénic

SCHIPHOL-RIJK – Renault lanceert een nieuwe campagne voor de introductie van de nieuwe Scénic: Drive & Surprise. Via dit platform krijgen ouders de kans om hun kinderen een onvergetelijke ervaring te bieden tijdens een proefrit in de nieuwe Renault Scénic inclusief een meet & greet met hun grootste Nederlandse helden.

De ouders van nu, ook wel millennials of Generatie Y genoemd, krijgen in de campagne Drive & Surprise de mogelijkheid om de beste vader en moeder te zijn. Renault helpt hun kind te verrassen met een onvergetelijke ervaring. Tijdens een proefrit in de nieuwe Renault Scénic zal een meet & greet met zijn of haar grootste Nederlandse held plaatsvinden.

Uit een Little Big Influencers-onderzoek van Viacom International Media Networks blijkt dat vrijwel alle aankoopbeslissingen in een gezin gebeuren in overleg tussen ouders en kind. Bij aanschaf van een auto telt de stem van kinderen voor bijna 30% mee.

In de eerste video van deze unieke campagne ontmoet de tienjarige Mika zijn helden van StukTV, die in de nieuwe Scénic een lift krijgen naar de studio. Mika toont een ontwapenende, spontane reactie.