Naam onthulling met uitgebreide social mediacampagne

KADJAR, de nieuwe C-segment crossover van Renault

SCHIPHOL-RIJK – Renault presenteert de KADJAR, de nieuwe crossover van Renault in het C-segment. Met de KADJAR geeft Renault een vervolg aan zijn offensief in de markt van crossovers.

KADJAR is een ludieke samenstelling van de woorden KAD- en -JAR en is geïnspireerd op de wereld van quads. De spelling en de uitspraak geven een exotisch en avontuurlijk gevoel. De beginletter accentueert het robuuste karakter van de Renault KADJAR en de volledige naam benadrukt de familiebanden met de populaire crossover Renault Captur.

Renault start op 26 januari onder de naam #Kadjar een grootschalige social mediacampagne* die consumenten de gelegenheid biedt de Renault KADJAR stap voor stap te ontdekken. Dagelijks worden foto’s en video’s gedeeld totdat Renault de KADJAR op 2 februari officieel onthult.

* ONTDEK DE NIEUWE RENAULT #Kadjar VIA:
– Facebook: www.facebook.com/RenaultNederland
– Twitter: @Renault_NL
– Instagram: instagram.com/Renault_NL
– YouTube: www.youtube.com/renaultnl