Renault en Dacia Live Chat: live verbinding met de verkoopadviseur in de showroom

SCHIPHOL-RIJK – Om klanten extra online service te bieden en het dealernetwerk verder te digitaliseren, lanceren Renault en Dacia de ‘Live Chat’. Dit is een nieuwe live chat- en videoverbinding waarmee bezoekers op de websites van Renault.nl en Dacia.nl direct in contact komen met verkoopadviseurs van het Nederlandse Renault en Dacia dealernetwerk.

De Renault en Dacia Live Chat bieden een persoonlijke, online service om bijvoorbeeld informatie op te vragen over een nieuw of tweedehands Renault of Dacia model, hulp te krijgen bij het configureren van een nieuw model of een brochure of offerte aan te vragen. En dat altijd via een live videoverbinding met een vertegenwoordiger vanuit de showroom. Tevens kan de verkoopadviseur overschakelen van zijn desktop PC naar zijn mobiele telefoon om zodoende een klant op een live virtuele manier een auto te tonen.

Met deze nieuwe, online service continueert Renault zijn Easy Life missie om een gemakkelijke en laagdrempelige ervaring aan de klant te bieden. De live chat en video functie is per direct beschikbaar en wordt gecommuniceerd via een digitale campagne en op de social mediakanalen van Renault en Dacia.

Voor deze verbinding hoeft geen extra software of applicatie gedownload te worden. Kijk op livechat.renault.nl / livechat.dacia.nl voor meer informatie.

Tijdens deze periode van de huidige COVID-19 maatregelen die door het Renault en Dacia dealernetwerk strikt worden nageleefd, is de Live Chat een perfect aanvullend instrument dat het showroombezoek deels kan vervangen door een kwaliteitsvolle, digitale interactie met onze klanten.