Renault Group white logo Alpine logo white Renault cars logo white Dacia logo white Alliance cars logo white

Hoofdprijs Oud Wordt Nieuw! uitgereikt door 538-dj Edwin Evers

Nick de Beer wint splinternieuwe Renault Clio!

Persbericht

Nick de Beer uit Tilburg is de gelukkige winnaar van het spel Oud Wordt Nieuw! op Radio 538. Het radiostation en Renault hebben de grootste radioactie van het afgelopen jaar georganiseerd, waarmee deelnemers kans maakten om iets ouds te vervangen door iets nieuws, met als hoofdprijs een splinternieuwe Renault Clio. Nick ontving zijn prijs uit handen van niemand minder dan Radio 583-dj Edwin Evers.

December heeft bij Renault en Radio 538 volledig in het teken gestaan van het spel Oud Wordt Nieuw! Tijdens deze grootschalige radioactie maakten deelnemers kans om een oude bezitting te vervangen door een nieuwe. Luisteraars hoefden zich alleen aan te melden. Door aan te geven welk product zij wilden vervangen en waarom, maakten zij ook kans op de spetterende hoofdprijs.

Deelnemers moesten wel goed naar Radio 538 blijven luisteren. Wie tussen 16 en 31 december zijn naam hoorde, moest binnen vijftien minuten terugbellen. Nick de Beer was er supersnel bij. Hij kwam in de uitzending en moest kiezen tussen een geldbedrag van 538 euro en deelname aan het spel Oud Wordt Nieuw! Hij koos voor het laatste, en won de hoofdprijs: een splinternieuwe Renault Clio!

Woensdag 8 januari was het zover: Nick de Beer ontving de sleutels van zijn nieuwe Clio uit handen van niemand minder dan Edwin Evers, live in het populaire radioprogramma Evers Staat Op.

Tags Campagne Clio
foto's

over Renault Group